Acildeyim şu an. Ara ara sancım oluyor üzerime oturamıyorum batma hissi var gibi. Ebe muayane etti 1 cm açılma var dedi. Nst de sancı düzenli çıkmadı. Birazdan doktor muayene edecek. Ultrasonla bakılacak. Ben artık ne zaman doğuracam ya. Bu açıkla kaç gün daha beklerim acaba