Slm kizlar 25 haziran da boş gebelikten kurtaj olmuştum. 11 ekimde gittim doktora 2.cocuk düşünüyorum diye doktorum bi sıkıntının olmadığını ve hamilelik için uygun olduğunu söyledi ve folodice kullanıyorum ama çok korkuyorum ya tekrar olursa diye var başına gelen var.mi ve sağlıklı gebelik icin siz neler yaptınız bu arada 2 gündür sigara da bıraktım inşallah daha da içmem lütfen fikir verin size.sorum var mı üst üste boş gebelik yaşayıp saglikli gebelik geçiren