Arzuanne
Ben ilk gebeliğimde Alihan ve Hayal Beye gidiyordum. Sonra Alihanın yoğunluğu beni bunalttı ve kızmıştım. Bırakıp Hayal de doğum yaptım. Hayal Bey iyidir ama bu sefer ki gebeliğimde özel hastanenin genel paracılığını sevmediğimden istemedim. Ha yine özele gidiyorum o ayrı tabi😂 Bandırma Nev hastanesine gidiyorum İlhan Şen doktorum. Memnunum rahat bir doktor. Bursa Nevde doğum yaptırıyor. Özelle hemen hemen aynı fiyat. Ama Emre Merte gidiyorsanız onlar pembe mavide doğum yaptırıyorlar ve şuan 30 bin yılbaşı sonrası kimbilir ne olur.