Umutlu_anne_ Arkadaslar cok önemli .Bu merkezi bilen var mi?Güvenilir bir kurum mu? Test yaptiran var mi?
Gizmoo Umutlu_anne_ ben yaptırdım karyotip gen testi yaptırdık. Gayet memenun kaldık. Zaten doktorumun önerisiyle gittim
efelinamoms Umutlu_anne_ əsimin oğluna dmd hastaligi icin test yapildi kesin sonuc veriyor ve devletteki doktorlarda dahil orada test yapilmasini istiyor istanbua yakin olmalarina ragmen ankaraya gondermislerdi test icin
Hubeyb9 Umutlu_anne_ biz dmd için genetiğe oraya test verdik şuan oğlum kucağımda. 4 sene falan oldu 10 BİN falan vermiştik 3 embriyo için
77Bebek35 Umutlu_anne_ ben bu sabah kan verdım canım doktorum onerdı bu firmayı üc fırma onerdı en uygunu maddi acıdan buydu yaptırdık sen yaptırdınmı
77Bebek35 Gizmoo cinsiyet falan belli oldumu ve cınsıyetı sızede mail attılarmı yoksa sadece doktoramı ?
Gizmoo Umutlu_anne_ ben yaptıralı baya oldu 2 sene falan o yüzden hatırlamıyorum fiyatını. Sonuç 10-15 gün içinde çıktı
efelinamoms Umutlu_anne_ onlarda o civarlarda bir ücret ödediler diye hatirliyorum hatta hastaligi icin ankarada bir doktor bulduk oda onlara eğer yaptirmamis olsaydiniz bende o labdan test isteyecektim demis
Hubeyb9 efelinamoms ay kıyamam çok zor bir süreç Allah yardımcıları olsun. Tez zamanda sifalarini göndersin inşallah 🤲
Umutlu_anne_ 77Bebek35 Bizde kanlarimizi verdik merkeze.Ödemeyi ayın 15 yapicaz calisma öyle baslayacak