Arkadaşlar bir bebek arabası beğendik ancak puset yerleştirmeye uyumlu değil. Puseti de ayrıca almayı düşünüyoruz ama arabaya koymadan elimizde taşımak çok sorun olur mu?
Doğumum inşallah aralık ayında olacak, zaten puset 5-6 ay kullanılıyormuş. Kış bebeği olacağı için sürekli dışarda olmayız. Ama yine de pusetin arabaya uyumlu olması da kolaylık. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?