Sevvalkizilkayaa bende 21+2 deyim geçen hafta gittim saglık ocagına gittim onu yazdılar bana. Zaten bir kullanımlık. İçtim gece tabi sabaha kadar lavaboya çıkma dediler🫣 mümkünmü 3 saat sonrasında lavaboya çıktm. Saglık ocagında aile hekimine gidebilrsn için rahat deglse sor