Ozgeeee37 Kızlar reflü yatağı e bebekten hangisini tercih ettiniz baby plus markasını kullanan var mı?
mimar_anne Ozgeeee37 evet canım ben kullanıyorum bebeğim 10 aylık hala kullanıyorum ayağımda sallarken falan
hms Ozgeeee37 sevi bebe almıştım içinden kiraz cekirdeği cıkandan cok memnunundum. 3 bebek büyüttü yatak
Ozgeeee37 Baby plus olan diğerlerine göre hafiften daha yumuşak geldi bana o yüzden karar veremedim sert mi almam gerekiyor yumuşak mı acaba