Elahh14 Haftada doğum yapan var mı 40. Haftama girdim hala sancım açıklığım yok sezaryen ve suni sancıda çok istemiyorum bu sancı ne zaman gelir sizler kaçıncı haftada normal doğup yaptınız
Lafayette Elahh14 ben de 40.haftadayim ne nisan ne su ne oyle aman aman sancim var. Bekliyoruz biz de
Mavideniz26 Elahh14 suni sanci verdiler altan fitil verdiler acilma olsun diye ama tik demedi 3 cm ustune cikmadi hic en son bebek dişkisini yapinca ameliyata girdim hemen
Mavideniz26 Yani 41 haftayi gordugunuzde hala dogum olmamişsa doktora kesin gidin ama o kadar kalmasida iyi deil normalde zaten