miniskesi gittim ama faydası yok. Kızım kreşe başladı biz tam iyileşiyoruz tekrar sıra halinde hasta oluyoruz. Hamile olduğum için ilaç da kullanamıyorum maalesef 🤷🏻♀️ covid salgınından sonra grip atlatma süreleri de uzadı maalesef en erken 15 günde iyileşilebiliyo 😖