İyi aksamlar hanimlar iştahımdan yana çok dertliyim her öğünde şişene kadar yemek yiyorum şu an 38 haftalik hamileyim 82 ile hamile kaldim su an 100 kiloyum dogum yaklastikca kilo stresi basladı doğumdan sonra nasıl zayıflarim en az 75 kilo olmak istiyorum 70 e inmek hayal benim icin su an en az 75 diyorum ama nasıl zayıflarım iştahım nasıl kapanır bilmiyorum iştahı en cabuk ne keser bu yemek yeme isteği nasıl gider varmi fikirleriniz