Deviin kızımda chicco kullandım 0-25 kg olanındandı sığmıyor artık yenisini alcam. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim chicco markası çok güzel ebebekte bu ara indirimler var bir bakın isterseniz.(benim kullandığım oto koltuğu artık üretilmiyor yoksa atardım size)