Azraa33 EDA-GUN12 bebek büyüyor normal ama şiddetlisi normal değiş canım bende bugün hastane muanesinde konuştum
EDA-GUN12 Blueberry0 yok kullanmıyorm 2haftadan beri vitaminle Demir ilacım biti ayin 31/de gitcem hastaneye verirse o zaman kullanırım ama demir ilacını vercegini zan etmiyorum 2ay boyunca kulandim onu vitamin deseniz zaten hamileliğimin başından beridir kullanıyorum sürekli değişik değişik vitaminler yazıyı du doktorum
EDA-GUN12 Azraa33 ne dediler peki o kadar da şidetli değil ama ağrıyor genede belim den kasigima vuruyor ağrısı
kelebekolupgitsem Bana sıcak su torbası iyi geliyor. Normalde ara ara uğrardı. Geçenlerde üst üste her gece ağrım olmaya başladı. Uyutmuyor da sancıdan. Gece yatarken kendimi daha sıcak tuttum. O da iyi geldi.