Mervveeeee Ayy çatlıyorum ve çok kötü kaşınıyorum yüreğime vuruyorum. Çatlak kremi bebe yağı sürüyorum ama hala aynııııııı 🥺
gamzecgr Mervveeeee 28 haftalığız benimde aynı gerim gerim geriliyor bi de taş gibi zeytinyağı sürün o biraz daha hafifletiyor
gulcanak02_ Mervveeeee 31 haftalığım bende kaşınıyorum 2 haftadır eğer çok kaşınıyorsanız sık sık nemli tutun saatte bir yağl sürün cildiniz yumuşasın cildiniz nemli kalırsa kaşınmaz
DeryaE Mervveeeee 27. Haftamda bende de oldu doktor gebelik kolestazından şüphelenip açlık safra asidi testi istedi yaptırdım şükür bir şey çıkmadı. Ama aşırı kaşıntı gebelik kolestazı tehlikesi olabilir kontrol ettirmenizde fayda var. İçinizi karartmak gibi olmasın. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏
gamzecgr Mervveeeee evet hemde nasıl karnım çok büyüdü benim üstüne cildim de kuru mahvediyor kasiyamiyorum da acıyor
aysenurr- Benimde çok kaşınıyor bide putur putur oldu karnim heralde yagladigim için cildim nefes almadii. Doktorum hametan sür dedi onu surunce rahatlıyorum
Mervveeeee Ayy Kızlar bugün oldum bende çatlağım da çoğaldı ama bu kaşıntı beni mahvetti kaşıyamıyorumda sürekli bebe yağı sürüyorum ılık duş felan 🥺 tahmini ne zaman geçer bu kaşıntı doğuma kadar böyle mi olacak yoksa
Mervveeeee DeryaE canım çatlıyorum ve çatlak yer aşırı kaşınıyorum herhangi bir yerimde kaşıntı yok çok şükür belli yani geriliyor Karnım ve baya çatladı ☹️