Rumeysaaa67 Merhaba arkadaşlar 2 isim arasında çok kararsız kaldım RÜZGAR VE YAMAN SİZCE HANGİ İSİM KULAĞA HOŞ GELİYOR BU ARADA İLK OĞLUM YİĞİT ALİ 😊
Rumeysaaa67 Blueberry0 Almila001 Yazmelegi_ Mltm48 1kediannesi Yaseminduygulu Yagmurakyurek Oznurkk busraayksll MomsE Hilalcr Yalnizanne Yalnizanne eşim şimdi yağız efe diyor yiğit Ali ye Uygun olsun diye 😄bian önce isim koyalım diyoruz çünkü oğlum sürekli Esila diyor kız olsaydı onu koyacaktık aklında hep o kalmış bır isim bulup o ismi alıştıracağız😄
Rumeysaaa67 MomsE eşim şimdi yağız efe diyor yiğit Ali ye Uygun olsun diye 😄bian önce isim koyalım diyoruz çünkü oğlum sürekli Esila diyor kız olsaydı onu koyacaktır aklında hep o kalmış bide bı isim bulup o ismi alıştıracağız😄
busraayksll Rumeysaaa67 hahahahahaj, bu arada yiğit e yağız çok yakışır , benim oğluşumun adı da yiğit Alp olacak nasipse ❤️❤️❤️
sedanur4004 Rumeysaaa67 benim de ilk oğlumın adı yağız şimdi tekrar hamileyim erkek olursa rüzgar koyacağız 😌