Esradri Kizlar 36+5 olduk ama bebegim hala dönmedi 2 gun sonra doktor eliyle dondurecek, korkuyorum cok acisi oluyormu nasil oluyor yasayan oldumu??
ebruulas92 Esradri daha erken değil mi benim doktorum 38hala dönmedi diye 39da sezeryan yaptı hiç döndüreyim demedi ben tehlikeli diye biliyorum
Necla06 Esradri aaa yasak değil mi peki? Bir de haftanız daha çok erken dönmesini bekleme de bir sıkıntı mi var acaba ?
Handemre Esradri canım benim bebeğimde tersti döndürmek diye bşy söylemedi doktorum ve gününden önce suyum geldi bir sabah hemen sezaryen e alındım nedir bu illa normal Doğum takıntısı doktorunuzun kabul etmeyin bence
Esradri ebruulas92 evet daha erken ama oyle dediler ben ingilterede yasiyorum donderelim buyuk ihtimal donmesi lazim dedi zaten donmezsede sezeryan zaten olur dedi
Svetla Benimde 37. Haftada döndü bekledi doktor dönmeseydi sezaryen olcaktı döndürmek pek mantıklı gelmedi bana 🤔
Esradri Svetla bilmiyorumki bana hic bekleyelim demediler galiba donmezse ve birden dogmaya calisirsa ters gelir diye ondan diye dusunuyorum
Hafizeipek Esradri benim bildiğim bebeği anne karnında döndürmek sağlık örgütü tarafından tamamen yasaklandı iyi araştırın bence
Esradri Hafizeipek gercektenmi yaa peki ben soylesem diyecekler ozaman tek secenek sezeryan bekleyelim bile demiyolar
Esradri Handemre ben bir yandan sezeryan istemiyorum ama bebegim ve benim sagligim icin sezeryan olurum ama iste onlarda sezeryan degilde normal olmasi icin yapiyolar
AygyulSina Esradri nerde olursa olsun yasak veya degil asla izin vermezdim boyle biseye sezeryan olurum daha iyi bebegimin hayatini riske atamam