FSH 29.07 olup da tüp bebek yapılıyor mu ?
Sehnazs5 benim yeni ölçüldü 24 çıktı tedaviye başladık canım
Sehnazs5 amh kaçtı
?
Kızlar
Yaprak- çok teşekkür ederim 🙏🏼
Yaprak- estrodial bakıldı mı sizin peki
[silindi] 0.07 sanırım
Sehnazs5 yaşınız kaç kaç yiilik evlisin
[silindi] görümcem için soruyorum aslında 36 yaşında 1 yıllık evli