Hsrt80 Gule1- arkadaşım normal doğum yapmış annem de yapmış ama bende ikiz hamileyim sezaryan olucam mecburi diğer çocuklarında sezaryan
seymasbal Gule1- eskiler normal doğuruyormuş valla 🙃 artık hep sezeryan zaten seçeneği sana bırakmıyorlar🫠 bende isterdim normal doğum ama sezeryan oldu
Kediannesi1 Gule1- normale zorluyoruz biz de ama kesin bir şey yok gelişine vuracağız dedi doktorum 😀