Zeynepsare2018 Slm arkadaşlar bende doğum hikayemi anlatmak istedim 37+2 günlük doğum yaptım sabah ezanından suyum geldi hemen duşa girdim hastaneye gittik doktor suyumun erken geldiğini ve suyumun kalmadığını söyledi 24 saat içinde normal doğum olmazsa sezeryan olacak dedi suni sancı verildi ama oda bebeğe iyi gelmedi kalp atışını düşürdü kendi sancimi çektim 4 cm açılmadan fazla olmadi ebe sezeryan olman gerek dedi ben olmak istemedim doktor kendine guvenirse normal olur dedi kısacasi ebe ilgilenmek istemedi kolaya kaçmaya çalıştı kaynanamdan Allah razı olsun beni motive etti ve acilmam 10cm oldu pazartesi gece saat 3.40 minik kızımı kucağıma aldım rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin doğum bekleyenlerin Allah yardımcısi olsun inşallah
Bebegimvebiz Zeynepsare2018 gözünüz aydın 💕 darısı başımıza inşallah bizlerde nasip olur 👼 direnmeniz çok güzel tebrik ediyorum