Aysusen4 Bugün gittik doktora 6+3 haftalık gebeyim doktorum duymayı bekliyordum dedi, pzt yeniden çağırdı, yolk kesesinle birlikte 1.7mm dedi galiba yine kalp atışı yok dedi bu 4.genelik kaybım olucak inşallah duyarız iğnede kullanıyorum resmen kafayı yicem
Deli_hatun_7 Aysusen4 canım en net sonucu 8. Haftada alırsın 8 haftaya kadar duyamayan var ben 7+2 de duydum doktorunuz biraz saçma konuşmuş 6. Haftada keseyi görür yolk saçı görür 8. Haftaya kadar beklerler kalp atışı için benim doktorum 6+4 de çağırdı ama duyamayabılırız kalp atışını dedıgı için ben 1 hafta daha bekledım 7+2 de duyduk çok şükür sende duyarsın kötüyü düşünme benımde daha önce iki kaybım var bu üçüncü gebelıgım 9 haftalık olduk bile sağlıkla ilerlesin inşallah kuzum sıkma canını ❤️
Snkakr Aysusen4 benim iki düşüğüm oldu. Sonraki hamileliğimde 7+3 te gittim yine duyulmadı alttan baktı da duyduk kalp atışını artı 6. Haftada gittiğimde de kalp atışı yoktu henüz senin de bir haftan War daha duyulur inşallah stres yapma
Musemma06 Aysusen4 canım benim hiç korkma benim de iki kaybım vardı şuan 3. Hamileliğim bende iğne kullanıyorum aynısını bana da söylediler 6 haftalık gittim yoktu Boş kese dediler şuan görmemiz gerekiyordu dediler o kadar korkuttular ki… 8+3 de gidince bebeğide gördüm kalp atışını da duydum sakın korkma şuan biz 25 haftalık olduk bile Allah yardımcın olsun inşallah bebeğini kucağına alacağın günlerde gelir
Cekubal Aysusen4 ben de aynı durumdayım 6 +2de göremedik ve doktorum olumsuz konuştu yarın randevum var inşallah iyi haber bekleyen herkes mucizesini duyar 🙏
Aysusen4 Deli_hatun_7 canlılık yok dedi ama geç döllenme olan hastam da çok var dedi ama çok iyi şeyler söylemedi açıkçası pzt tekrardan çağırdı vajinadan da baktı ozaman net konuştu burda da göremiyorum atış dedi,
Hagul03 @Aysusen4 Çok iyi anlıyorum sizi Endiselenmeyin Stres Yapmayın Yiyecek ekmeği varsa Rabbim Onu Koruyup Gözler İnşallah Duyarsınız Kalp Atışlarini Bebeğinizi Sağlıkla Kucaginiza Alırsınız .Sağlıcakla Kalın🤗Benimde Mesela 5 haftalıkken gittim keseyi gördü ama kalp atışı yoktu Şuan 6+5im Gitmedim .Önumuzdeki hafta içersinde inşallah kalp atışlari için gidicem hayırlısı olsun bebeklerimizi sağlikla alalım kucağımıza inşallah🤗
Aysusen4 Hagul03 inşallah sağlıkla duyarız 3 gebelik kaybım var 🙏sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allah🙏öyle karamsar konuşunca başımıza kaynar su döküldü yine
Deli_hatun_7 Aysusen4 yolk saç görünmüş maşallah 🧿 endişelenmeyin bazen doktorları dinlememek gerekiyor benimki 6+4 de çağırdı o haftalarda duyulmama ihtimali vardı bende gidip stres olacağıma 1 hafta daha bekledım net sonucu aldım diyorum ya 8 haftaya kadar duyamayan var yavrum sıkma tatlı canını hepimiz gectık ve halada gecıyoruz o yollardan 🤲🏻❤️
Aysusen4 Snkakr bizi pazartesi çağırdı yine erken bi gün pazartesi biz zaten gittiğimizde erken çağırdı bizi diye düşündük, vajinadan da baktı ordanda göremedi atışı,
Cekubal Aysusen4 merhaba ben bugün kontrole gittim 6+6 haftalık, 6+2deyken görünmemişti hatta doktorum çok olumsuz konuşmuştu. Bugün kalp atışını gördük çok şükür gayet rahat bir şekilde Allah bekleyen herkese nasip etsin inşallah içinde size de 🙏
Azra8Engin Aysusen4 benimde 1 tane kaybım var benim kese de geç görüldü kalp atışı da doktorum stres yapma stres herseyin başı işi bırak evde Müge anlı seyret dedi 6+6da kalp atışı duyduk
Cekubal Aysusen4 ultrason görüntüsü vermedi canım cumartesi tekrar çağırdı biraz geriden geliyor dedi o zaman alırım inşallah
Aysusen4 Merveeemsiii yolk sac ve keseyi gördü bende işte çok umutsuz konuştu kan pıhtılaşması var iğne kullanıyorum, yine mii işe yaramadı diye düşünüyorum
Merveeemsiii Aysusen4 benim ilk gittiğim doktorda öyleydi 5+2 de kese var ama içi boş boş gebelik olabilir diyordu doktorumu değiştirdim sizde değiştirin