Sehmet Kizlar sürekli meyve yemek istiyorum meyveye doyamıyorum şekeri felan etkiler mi 13 haftalık hamileyim
Blueberry0 Sehmet ben her gün 1 muz garanti yiyorum, onun dışında yanında üzüm, elma, armut birer tane kesiyorum yiyorum bildiğin meyve tabağı yapıyorum kendime Bi sorun olmadı şükür bende
LavinsMom Sehmet ben gune her meyveden bi tane yiyorum. Herseyn fazlasi zarar ama bi taneden bisey olmaz sonucta her birinde bir vitamin var
busraayksll Sehmet off bende varya doymuyorum meyveye ya yine daha ekşi şekeri az meyveler ye kontrollü şekilde ye her öğünde bı porsiyon gibi
tugbadurmaz34 Blueberry0 bende aynı muz mandalina ekşi elma nar havuç armut genelde en çok bunları tüketiyorum @Sehmet yemekten çok meyve yiyorum valla 🤭
Mucizeolsuun Bende ilk aylarda çok fazla meyve tüketme istediğim vardı ki tükettim de, doktorum aşırıya kaçma demişti herşeyin fazlası zarar olduğu gibi aşırısı fazla gelebilir gebelik şekeri çıkabilir mazallah 🤭
Sehmet LavinsMom ondan bişey olmaz ben bı kase çilek peşine 1 kivi 1 tanede muz yedim akşama gözüm kaldı yemedim
tugbadurmaz34 Sehmet normalde de çok severdim meyveyi çok şükür aram bozulmadı gebelikte daha da yiyesim var ama şişkinlik hissinden çok yiyemiyorum
Elahh14 Bende o dönemde siz gibiydim sürekli meyve yemek istedim yedimde o ay çok fazla kilo aldım gebelerde meyve kilo yapıyormuş doktorum direk kilomu görünce sen çok mu meyve yedin dedi aman dikkat edin ben sonradan çok pişman oldum.
Tinii_minii_mom Ben meyve ve ekmek severdim doktor bir günde ya ekmek ye ya da meyveyi tercih et şeker çıkar demişti 4. Ayımdı sanırm o zaman