Kızlar planlı sezeryanda kaçıncı hafta doğum yaptınız
Kullaniciadii benim tam 38 de olacak nasipse
Son güne kadar zaman verdi doktorum , agrım olursa gidicem
38.6 38 .5 38.3 de yapiliyor ben dogumlarini öyle yapmıştım
38+3 randevu verdi banada