biryildiz42 Arkadaşlar bugün kontrolde doktor bebeğin iyice aşağıya indiğini kanala girdi girecek dedi. Böyle olup dogumu başlayan oldu mu başladıysa kaç gün sonra başladı. İki gündür bel ağrılarım var ne zaman gelir tahminen
Snkakr biryildiz42 canık benim bir aydır kanalda baya da baskı yapıyo 36 haftalık olduk bi sıkıntı yok şimdilik
biryildiz42 Bahar1644 ay sizin baya erken girmiş doktorunuz ne diyor peki. Benlm bayadır baş aşağıya ama ilk defa kanala girmeye başladı
Bahar1644 biryildiz42 yani sorun yok su an canım 1 Kasım da doğumum sezeryan düşünüyorum zaten normal yapmayacağım