gokyuzununogrencisii Kızlar 22 haftalık hamileyim, göbeğimdeki kılları almak istiyorum herhangi bir zararı olur mu ki bebeğe acaba düşünmeden edemedim, evde kendim aliyorum eşimin yardımı ile yada , sarı ufak kıllar zaten
Annesiiiii_ gokyuzununogrencisii Bebeğe zararı olacağını zannetmiyorum ama daha kalın ve siyah çıkar diye ellemiyorum ben🥹
Kaderyusuf gokyuzununogrencisii almayın sakın ağda kuruttuğu için çatlıyor karın bölgesi ben yaptım ardından hemen çatladı maalesef
gokyuzununogrencisii Annesiiiii_ aslında daha önce hiç almadım ben ama şu günlerde kafaya taktim sanki 😂😂 sıkılıyorum evde sanırım..
Kaderyusuf Zeynep_ze yağladım tabiki kalıntı kalıyor zaten ama yinede bi hafta sonra bi baktım ki çatlak vardı her türlü kurutuyor tahrişten vs den