Tam 2 ci günümde buraya yazıp sormuştum bende , çok canım yanıyor diye..
Fırsat buldukca yürürsün eger yarını daha az agrıyla açıcaksın , sonrakı gün daha az böylece azalarak bitecek..
İlk 2 gün insan hiç bitmiycek gibi hiss ediyor
Ben doktora sormuştum ne zmn normal hayatıma dönücem 40 gün demişti bana
Ama 5ci günde evime gittim az agrıyla devam ettim yaşamıma