gokyuzununogrencisii hayatbebek kız 🌸 40+1 de 🤍🤍 taa 5 yıl önce:) şimdi nasıl olur bilemem inşallah 38 de falan olur ya buda kız 🌸
kahvesever__ hayatbebek İlk bebeğimi 37+2 de doğum yaptım (erkek) 2 bebeğimi 41+2 de doğum yaptım (kız)
hayatbebek kahvesever__ erkek bebek erken gelir diyorlar doğrumu acaba bende 36 hafta oldum ama içimden bir his erken gelecek diyor👶
Gamzeazem hayatbebek benimki 41 den sonra oldu aksine bende kız erken gelir diye duydum en büyük korkum kuzumun geç doğması 32 olucaz yeni
yesilkahve hayatbebek erkek ve 40.haftada gelmişti. Şimdi yine erkeğe hamileyim 33+3 teyiz, umarım bu ilki kadar beklemez diyorum 😅