Tubasade Bana doktorum kolestazdan olabilir veya genetik dedi En sonda da kendiliğinden olabiliyor dedi. kolestazdan şüphe edip test verdim temiz çıktı çok şükür yoksa insülin başlarız demişti. O süre zarfında ben beslenmeme extra dikkat ettim. Her kontrolde suyumu sordum düzeldi mi diye. Bir kaç hafta sonra suyum kendiliğinden Normalde dönmüştü şükür🥲🌸