14 haftalık hamileyim tam 8 haftadır kusuyorum her gün kesintisiz prilam gaviscon serumlar gerçekten yoruldum oğlumda hiçbir sıkıntı çekmeden hamilelik geçirdim ama bu hamileliğim çok kötü midem yanıyor sürekli sürekli tuvalette buluyorum kendimi halsizim yorgunum oğluma vakit ayiramiyorum çok yoruldum 😢 ev halay çekiyor kendime bakamıyorum ki bunları yazarken bile bulantı çekiyorum ne yesem çıkarıyorum yemek yemek istemiyorum artık mahvoldum