kbryzb kbryzb yarın normalde regl olmam gerekiyordu fakat bugün test yaptım testimin sonucu böyle çıktı sizce hamile miyimdir ve bundan 1 ay önce de kimyasal gebelik geçirdim
kbryzb [silindi] belim çok ağrıyor ve başım ağrıyor bundan 1 hafta önce de vajinamda batma hissi oluyordu ve kasıklarım çok şiddetli ağrıyordu
kbryzb 1palyaco yok canım değilim bende biran öyle mutlu olmuştum ama tekrardan test yaptım hiçbir şey çıkmadı tek çizgi çıktı
kbryzb Ladyss Ya benim aklım çok karıştı ilk yaptığım test gördüğünüz gibi çıktı sonra tekrar yaptım hiçbir şey çıkmadı ve aradan bir kaç saat geçti tekrar test yaptım ve oda belli belirsiz çizgi çıktı neden nasıl oluyor bu ya
Minikkk41 Benimde böyle olmuştu kimyasaldan sonra ki ay testim böyle silik çıkmıştı hamile olduğumu sanmıştım ama değilmiş kimyasaldan kaynaklı vücudumuzdan kolay atamıyoruz o yüzden hala değerlerimiz sıfırlanmadığı için böyle silik çıkıyor canım
kbryzb Minikkk41 canım benim düşük yaptığım gün değerim direk 7’ye düştü ve daha sonra hastalandığım için doktorum benden her ihtimale karşı kan aldı ve sonucu 0 çıktı
Minikkk41 kbryzb bilmiyorum canım benimde öyleydi 2.3 çıkmıştı sıfırlanmıştı sonraki ay böyle silik test gördüm doktora gittiğimde öyle cevap aldım tecrübe mi paylaşmak istedim 🌸 yine de umarım vardır gönlüne göre versin 🌸
kbryzb Minikkk41 merak ettim şimdi baktım😂 kaç çıkmış diye 0,6 çıkmış biliyorum kuzum teşekkür ederim fikrin için 🩷en iyisi akışına bırakmak regl olup olmadığımı beklemek