umrumdadegil devlette de doğum yapsanız bebeği ilk 28 gün özel hastanede ücretsiz ya da çok az bi ücretle muayene ediyorlar. Bizim gittiğimiz hastane 2 muayenede bir 15 lira alıyor mesela. Özel hastanede doğum yaptım bebeğim 3 gün yoğun bakıma alındı bütün kan tahlilleri, tedavisi her şeyi ücretsizdi biz sadece bez ve ıslak mendil götürdük. Aynı hastanede işitme testi de yapıldı o da ücretsizdi.