Aysel66 2 gundur emzirmiyorum sutumu kesmek icin sudyanlarımı sıkica koydum ve doktorumun verdigi yılacları kulanıyorum ama agırmaya başladı goguslerim dokunamıyorum bile normal mi siz nasıl kestiniz sutlerinizi
YuvarlanamayanPaanda Aysel66 canını yakma boşa eczaneden hap al 3 tane oluyor içinde hap hemen rahatatıp kesiyooo
Rabia96 Aysel66 çok ağrı varsa elinle az bişey rahatlatacak kadar sağabilirsin. Ama elinle sadece. Zamanla sütün azalacaktır. İllaki ağrı sızı olur bitene kadar
hayalim35 Aysel66 valla komik ve saçma gelebilir bizim annelerimiz sıcak duşta tarakla saçını tarar gibi göğsünün üstünden geçerlermiş açıkçası bnde yaptım ve işe yaradı 😂😂
hayalim35 Aysel66 yok acımıyor ve ben ara elimle sağardım sütü böyle yapınca süt geri girmiyor göğüse