Damlckrr genelde bu sekilde aşırı yükselme icin ikiz diyorlar dogru🤗 ben cok istiyordum ikiz ama o kadar hızlı yükselmedi galiba benimki.5+4 ölctürdüğümde 5000 üstü yazıyodu. Simdi 6+6dayım.
Bu değerle gidersen keseyi de görürsün kalbi de duyarsın gibi cnm