Kızlar şimdi ben size bir şey danışmak istiyorum şu an 28. haftadayım ve sigorta kapsamında dört muayene hakkım kaldı doktorum 30. hafta tekrar çağırdı şimdi bu nst sıklığı nasıl oluyor kaçıncı haftada başlıyor acaba ben önümdeki bir iki muayeneyi kendim ücretini ödesem son dört adet muayene hakkım NSTlere yeter mi bu konuda bilgi sahibi olan Bilgi verebilir mi