Birannee6 Dün regl günümdü olmadım kan testi vermeye gittim 0.100 çıktı yükselme ihtimali var mı? Öleceğim meraktan vajinal bölgemde iğne batması gibi bisi yaşıyorum normal mi ? Hamile olabilir miyim?
Merve-metin Birannee6 valla canım ümitlendirmek istemem ama bu grupta da kadınlar kulübünde de yükselenleri okudum ben geç döllenme diyorlar inşallah yükselir canım adet olmadığın sürece umut vardır 🙏🏻
tugcesakzci Birannee6 0.100 değeri normal değerdir 1 değerinin altındaki değerlerde yükselme yaşanmaz. Yine de takip edin siz ne olur ne olmaz
sweetmom_ Birannee6 benim de sonucum öyle çıktı doktorum rahim duvarının çok kalın olduğunu ve hamile olma ihtimalimin olduğunu söyledi test yaptım böyle çıktı. Doktorum yine de 1 hafta beklememi istedi artabilirmis. Bakalım hayırlısı pek umutlu değilim kendim için açıkçası ama İnşaAllah vardır yani.
tugcesakzci Birannee6 umutlandırmak istemiyorum canım çok zor yükselmesi ama yine de emin olmak için takip et sen