Mutlulukkk Aranizda kaban yikayan var mi? Kabanimi yikamayi dusunuyorum ama bsey olur diye korkuyorum. 30da yikasam bsy olmaz diye dusunuyorum ama yine de bilemedimm. Var mi deneyimleyen? 😂
tugbadurmaz34 Mutlulukkk benim makinamda yün programı var ona atıyorum ve sakın ama sakın yumuşatıcı kullanmayın formunu bozarsınız ve çok sıkmayın ve yüksek derece de yoklamayın mümkünse hassas bir programa atın bir kere bere ve atkımı kıyafetlerle attım incecik kaldı 😢
Minikperi Mutlulukkk hiç yıkayamam gidip kuru temizlemeye veriyorum hep. Riske atamam onlar benim canlarım 😅 şaka bir yana mahvolurlarsa kaç para haberiniz var mı 😂
Minikperi Mutlulukkk pahalı daha bu sene vermedim geçen sene tanesi 200 liraydı ama bir mont daha pahalı 😂😂😂 o yüzden kâr zarar bazlı düşünmek şart.