Kızlar kusura bakmayın ama doktorum ağda yapma dedi ilk başta kalp atışını duyasaya kadar sonrada sormak hiç aklıma gelmedi kalp atışını duyunca heyecandan unuttum soracaklarımı özürdileyerek ağda yaptırırken yüz üstü yatıyoruzya hani bebeğe Zarar veririm diye korkuyorum siz ne yapıyorsunuz jiletten bıktım artık tekrar özürdilerim sizlerden