Burcuilker1 Tokyobtl doktorunuz onay kağıdı verdikten sonra yaptırabilirsiniz beni kendi dpktprım muayene etti bebeğe baktı iyi dedi sakınca görmedi diş hekimine vermem için onay kağıdı yazdı amaa şöyle nirşey oldu röntgen çekilmeme izin verilmedi tabi o yüzden kaldı tedavim
Seval0sevall Tokyobtl şuan benimki beli birşey yok çok ağrıyor dolgu yapmam lazım ne yapacağımı bilmiyorum günümün geçmesinimi beklemekiyim
Tokyobtl Burcuilker1 benim kanal tedavisi felan herşeyi yapılmıştı sadece üstüne kaplama tarzı diş gibi dursun diye dolgu yapmıştı o düştü ve konuşurken gözüküyor boşluk oldu o yüzden yapılırmı diye sormak istedim şuan da 28+4 üm
Burcuilker1 Tokyobtl yine hamileyken yaptırdıysan yaparlar tabi 😇 sorun olmaz ozaman bide benim 20 lik çekilecekti daha zordu yani
denizk24 Tokyobtl merhaba geçmiş olsun , lokal anestezi de adrenalinsiz gibi bir detay oldu mu sizde ? bende doktorum öyle dedi ama diş hekimim adrenalinsiz olmuyor dedi
Tokyobtl Burcuilker1 ilk defa gideceğim bilmediğim den sordum ilk önce kendi doktoruma giderim ozamn onaylarsa diş doktoruna giderim
denizk24 Semanur60 merhaba geçmiş olsun , lokal anestezi de adrenalinsiz gibi bir detay oldu mu sizde ? bende doktorum öyle dedi ama diş hekimim adrenalinsiz olmuyor dedi
denizk24 Burcuilker1 merhaba geçmiş olsun , benim kadın doğum doktorum adrenalinsiz lokal anestezi yazdı , sizin doktorunuz detay vermemiş , diş hekimim de adrenalinli anestezi yapıyor ,bir bilginiz var mı bu konuda size diş doktorunuz detay verdi mi ?
Semanur60 denizk24 anestezilerde adranelin oluyor diye biliyorum ama gebelikte herhangi bir sıkıntı olmuyor denildi ben çekim yapalı 1 hafta oldu şuan hiç bir sıkıntı olmadı çok şükür siz kaç haftalıksınız
Semanur60 denizk24 bende aynı durumu yaşadım ama kendim karar verdim çünkü son aylara bırakmak istemedim Allah’ın izni ile sende atlatırsın canım