Birrrcan kilo da yanilma payi olabiliyor.bence baska br doktora da gorunun imkaniniz varsa. 5kiloyu bile normal dogurtanlar var. Sonlara dogru cok kilo almaz belki,benm bebegm pek almamsti mesela. Normal dogum isteyen biriyseniz bence bekleyin. Dedigim gibi,baska doktora da gorunun bence.