ruveydanur2412 Haftamız bitti artık çok stresli ve gergin hissediyorum kızlar , sizde dururmlar nasıl ? 2. Gebeliğim ilki makat geliş zorunlu sezerayndı . Bu gebeliğimde normal doğumu bekliyoruz.. Ssvd olacak inşallah özel ebe desteği ile ama günler geçmek bilmiyor 😓
Cigdemtrnn ruveydanur2412 bende aynı şekil ssvd adayıyım 39+1 baş geliş olan bebeğim makat geliş olmul tekrardan. Özel ebe tuttum bende döndürmeye çalışcaz🥶
Zeynepli12345 ruveydanur2412 doktor sezaryenden sonra normal doğum yapabilirsin dedi mi. Bazı doktorlar kabul etmiyor o yüzden merak ettim. Sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağınıza alın inşallah.
ruveydanur2412 Cigdemtrnn ayy inanmıyorum en korktuğum şeylerden biri. İlk gebeliğimde dönmemişti doktorum da sezerayana almıştı… şimdi 2. De en son baş aşağıydı. Umarım sizi ki de döner 🙈
ruveydanur2412 Zeynepli12345 elbette bu kararı kendi kafama göre almadım doktorum dikişlerimde bir problem olmadığını normal doğum da yapabileceğimi söyledi. İlk gebeliğim ile arasında 26 ay var 😊
Cigdemtrnn Melek-Gundogdu ay korkma çok nadir olan bişeymişş zaten doktorda çok şaşırdı 37 de baş gelişti işte