1 hafta boyunca çocuğun çamaşırları özenle yıka kurulmasını bekle herşey ütüle dolaba yerleştirdim. Fakat hastane çantasına gelince bir duraksadım.
Korkularım oluştu sanırım yaşayan var mı bir ben mi böyleyim Acaba Güzel anneler ve tatlış hamile arkadaşlarım ☹️