tgbadlgzr ben kullanıyorum ama bi faydasını göremedim :( ilaç da kullandım bu süreçte sürekli tekrarlıyor, dr tedaviye gerek yok gebelik bir bitsin kafasına girdi artık 38+2yiz. Umarım hamilelikten sonra geçer, cinsel ilişki de acılı oluyor benim. Sizde nasıl?