Luliveannesi Şimdi 5 hafta 2 günlük hamileyim 5 haftalıkken gittim keseyi gördüm sadece yolksac oluşmamıştı daha yolk saçı kaçıncı haftada gördünüz
777gonul_ Luliveannesi bende 5+4 haftada sadece keseyi gordum pazartesi günü gidicem inşallah kalp atışıni ve bebeği görürüm şimdi 6+1 haftaligim
0107 6+5 de yolk u görmüştük çok şükür dün kalp atışını duydum bebeğimi gördüm bugün 8+0 olduk 🌹 Sizde acele etmeyin 6. Haftanın sonuna doğru gidin bence Rabbim sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza 🤲
Luliveannesi Nil00 yolksactan mi bahsediyorsunuz yolksac kesenin boş olmadığını gösteriyor bebeğin gelişmesinin ilk halleri
Serendipity16 Luliveannesi yolk görebilirsiniz ama kalp atışını ben baya erken duydum 8. Haftaya kadar duyabiliyor vajinal olarak duydum ben ayrıca doktor karından duymazdık dedi