Srnrcvs tabii ki risk ihtimali her zaman var, ama 42+0 a kadar bekleyebiliyorlar doktorlar bebekte bir problem olmadığı sürece. Devlet hastanesi takipli iseniz daha önceden sezaryen doğumunuz veya zorunlu sezaryene iten sebepler yoksa bebeğin normal yollarla gelmesini 42 ye kadar bekliyorlar genellikle eğer gelmezse sezaryene alabiliyorlar. Kakasını yemesi, plasenta ayrılması vb riskler var çünkü.