Kızlar 38+3 haftalık gebeyim takipli oldugum hastanede bugune kadar hersey normal denildi fakat hastane degisikligi yapmam gerekebilir diye bugun esenler medipole gittim bana bebegın karin cevresinin 4 hafta geri oldugunu soyledi boyu kilosu butun olcumler kendi doktorumun yaptiginin cok altinda cikti. Kan akisi normal suyu normal dedigi halde nst iyi degil tansiyon iyi degil diyerek sezeryana almak istedi imza atarak ciktim kendi doktoruma gittim olcumleri herseyi yapti bi sorun yok baya da soylendi hatta daha sonra devlet hastanesine 3.bir fikir almak icin gittim nst tansiyon hersey iyi neye dayanarak bunu soyler dedi kendi takipli doktorumu destekledi ama iste icimde hala bi suphe var basina boyle bisey gelen varmı medipol gibi biyer nasil boyle can sıkar