Arkadaşlar son adet tarihim 15 eylül geçen hafta doktora gittigimde kese görünmedi doğal olarak ve bugüne gün verdi bugünde goremedi betaya baktı gayet iyi yukselmisti görünmesi lazım dedi tekrar baktı bunu gördü kese var yada yok diyemem iki hafta sonra tekrar gel dedi. Ama kese zaten böyle değil mi bebekde gormediginu söyledi aklım iyice karıştı sonuçta beta sağlıklı kese de var bebek gorunmemesini anlarım hadi küçük ama kese sonuçta var değil mi