7+4 bugün doktora gittim geç döllenme kalp atışı için bir hafta sonra gel dedi normalmi sağlık ocağındaki hemşireye resmi gösterdim rahme yerleşmiş Bi sıkıntı yok dedi ama endişelendim ikinci gebeliği ilkini çok geç öğrenmiştim öğrendiğimde cinsiyeti belliydi bu endişeleri yaşamadım hiç oyüzden içim daraldı biraz