Elfckmn Bebeğim 16 haftalık oldu bugün kotrolde erkek dedi doktorum geçen hafta da erkek demişti bugün de onayladı sizce bundan sonra değişme ihtimali var mı yavaş yavaş birşeyler almak istiyorum almaya başlasam mi beklemeli miyim emin olamıyorum
umrumdadegil Elfckmn yüzde yüz dediyse değişmez heralde ama yinede ben detaylı ultrasona kadar beklemiştim kesinleşsin diye😅
Sealemdar Elfckmn ben 12 haftalıkken erkek gibi duruyor ama 16 da bakalım dedi yine erkek çıktı başka doktora da gidiyordum o süre zarfında ona da 14 haftalıkken gittim başka bir konu için cinsiyeti de erkek gözüküyor demişti 😊
Sealemdar Elfckmn bide ben almaya başlamıştım zıbın vs düz renkler cinsiyeti öğrenince de renklilerle geçtim 😊
Elfckmn Erkekte yanılma daha az oluyor diye duymuştum ama hep bir şüphe kafamda emin olamama halı var doktor net tereddütsüz söylüyor
Beyzaaugurr Elfckmn bende 16. Haftada gittim kçultrasonda pozisyonu net göremedi her açıdan baktı sonra kız dedi kesin dedi ama diğer ay geldiğinde tekrsr bakalım dedi değişir mi bilemedim
annesininaski_ Elfckmn Bende 16 haftaligim pazartesi günü bana da bakarak iki kez erkeğe benziyor dedi öbür ay daha net söylerim dedi bende çok merak ediyorum yanılma payı olur mu diye 😏
Elfckmn annesininaski_ bana benziyor demedi hiç direk erkek dedi ama yine de emin olamıyorum burda değişti diyenleri okudum onlardan etkileniyorum sanırım
annesininaski_ Elfckmn Evet olabilir erkektir demek ki kesin dediyse bana da iki kez erkeğe benziyor dedi dediğim gibi hayırlısı