Alif63 Kızlar 22 gündür doğum yaptım hala dikişlerim duruyor ve dikiş yerlerim kızarmış ve ceviz büyüklüğünde bir top var içinde acıyor acaba normal mi?
Dogan-ca29 Alif63 bende de oldu aynısı enfeksiyon kapmış antibiyotik verdi doktora görünmeniz lazım ☹️
Hopefulmom Alif63 dikişler kabuk gibi değil mi onlar kendisi düşüyor eğer estetik dikiş ise hastaneye gidin bence enfeksiyon olabilir
Alif63 Yenianne7 ya plastik dikişler var ve cevizden de büyük hata o şişlik napacam bilmiyorum 2 çocukla kafamı kaşıyacak zamanım yok hatta ne zaman şişti farketmedim
Yenianne7 Alif63 İhmal edilecek bir durum değil gitmezseniz daha büyük sorunlara yol açabilir. Çok geçmiş olsun
Nurr_22_22 Alif63 dediğim gibi ihmal etmeyin doktora gidin bende öyle bişey olmadı birde dikişim yoktu yapıştırma yaptılar bana
Alif63 Yenianne7 teşekkür ederim dün acile gittim ve ilgilenmedi bile göz kremi verdi kadın doğuma git dedi
Hopefulmom Alif63 doktora gittiniz mi enfeksiyon kapmasın yıkandıktan sonra iyice kurulayın dikiş yerini
Alif63 Hopefulmom gittim ilk nohut kadardı diğer gün ceviz diğer gün mandalina armut derken muz kadar oldu ve sertleşme başladı doktor ödem dedi bugün bir ilaç verdi asiyamanda bulamadık
Hopefulmom Alif63 çok geçmiş olsun ben 6 ay oldu sezeryan olalı hala sızlar bazen inşallah kısa zamanda toparlarsınız