GiGi1 Bugün çok yazdım ama ani olunca böyle kararsız kaldım🙈 Doktorum genital siğillerden dolayı haftaya sezeryan yapacak gününü sen belirleyebilirsin dedi. Sizce cuma olsa cumartesi doktor yarım gün çalışıyor nöbetçi doktorlar ilgilense pazar çıksam iyi mi? Yoksa perşembe olup cumartesi doktorumun kontrolünde çıkış yapmak mı mantıklı? Doktoruma kalsa pazartesi almak istiyor ama ani olunca siz düşünün haber verin yarına kadar dedi çok kararsızız🫣😀 anket sonrası görüşlerinizide bekliyorumm🙏🏽❤️
Minikannesi00 GiGi1 ben pazar çıkmıştım kendi doktorum yoktu , var olan doktorunda verdiği ilaç bile farklıydı. O zaman pişman olmuştum hiç açıklama yapmadan taburcu etmişti beni,muayene falan etmemişti . Bence doktorun varken taburcu ol .
Minigiim-vebenn52 Pazar günü cıkıs yapabilecek misin ki bence kendi doktorun muayene etsin öyle cık derim ben riskin de yoksa bekle neden erken gitmek istiyorsun
GiGi1 Minigiim-vebenn52 şöyle ki pazar çıkış oluyor mu onuda bilmiyorum doktorumun görmesi daha iyi olur diye düşünüyorum evet Esraylmaz normalde 2 gün kalınıyor sezeryanda ama iyi olunduğunda ben 1 günde de çıkarıyorum dedi doktorum özele gidiyorum
GiGi1 Hatice423 evet internettede araştırırsanız eğerki riskleri çok bulaşıcılığı var bebekte beyine vs heryere zarar verme riski çok yüksek riske atmak istemedi doktorum
Hatice423 GiGi1 yaa bilmiyordum benimde iki buçuk senedir var ama doktora gittiğimde siğil diyip geciştirmişti şimdi hamileyim doktora göstermem gerekir mi