oylesinebiri0 Doktorum nasıl kullanmamı söylemedi sağlık ocağında yazdırdım dedi doktor nasıl kullan dedi bir şey demedi deyince dedi ağızdan al eğer mide bulantısı olursa vajinadan al sizce
gizem050601 oylesinebiri0 Ben her gün sabah akşam kullanıyorum sabahları ağızdan akşamları da vajinadan
Ahsksdk oylesinebiri0 ağızdan alınınca yan etkileri oluyormuş bulantı baş dönemsi tarzı vajinal daha sağlıklı bence bende o şekil kullanıyorum sabah akşam vajinal alıyorum yarım saat kalkmıyorum hiç ama ilaç iyice etkisini göstersin diye sonrasında akıntı falan oluyo onu görünce korkma hatta bazen ilaç fazlasını atıyor
Cerenbelis1 oylesinebiri0 benim doktorum fitil şeklinde kullanmamı söyledi gece yatarken kullanıyodum
oylesinebiri0 @Cerenbelis1 @Ahsksdk @gizem050601 bir şey sorucam vajinal alınca abdest sıkıntı olmuyor mu bilginiz var mı
Cerenbelis1 oylesinebiri0 bilmiyorum ama o ilaç eriyo ve fazlası geri çıkıyo abdest almadan yıkanması lazım bence zaten gece kullanıldığı için sabaha kadar geliyo fazlası gün içinde gelmiyor tekrardan ilaç
Ahsksdk oylesinebiri0 hiç bilmiyorum ama sonuçta bu bi ilaç yani abdestliğe engel olacak bi durumu olmaz bence sağlık için kullanılıyor zaten koyduktan sonra yarım saat kalkmamak lazım sonrasında akıntı falan oluyo yani o yüzden her türlü beklemek lazım