Dmrhzn İlk hamileliğim de verilmişti 2 yıl sonra tekrar hamileyim bugün ilk muayenem vardı ama verilmedi
seizetheday Dmrhzn ilk gebeliğimde sonlarda gittim bunda da baştan beri gidiyorum hiç istemiyorum çünkü 2 3 görüntü veriyor her seferinde doktorla alakalı diye düşünüyorum ben
tugcesakzci Dmrhzn gittiğiniz hastaneye hatta doktora göre değişir ben her gittiğimde istemememe rağmen veriyorlar mutlaka
Minikperi Dmrhzn evet ben de 2019 yılında ilk hamileliğimde her muayeneden sonra alıyodum kağıdı. Ne oldu kağıda zam geldi diye artık onu da vermiyolar anlamış değilim 🙄
Xxd Doktoruna göre değişiyor o. Aynı hastanede bile hiç vermeyen var, bir kağıt veren var, 2 3 tane resim veren var. Değişiyor yani.
Melos066 Dmrhzn bana da vermiyorlar istiyorum vermiyorlar devlet kağıt vermedi diyorlar falan çok saçma bir iki tane çektiğim resim var boyle olması acayip gıcık bir durum
Evremoz Dmrhzn Cihaz güzel göstermiyor fln diyorlar vermiyorlar. Genel sebep kartuş eksikliği , güzel çıktı olmuyor öyle olunca da.
Sehseh Şehir hastanesine gittiğim doktorun biri kendiliginden vermişti diğerine kaç kez gittim hiç vermedi verse bile biseye yaramiyo hiç biaey belli değil özel hastane ultrasomunda daha belirgin